Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Ianuarie 17, 2008

IANCU MOSCOVICI

Băiatul fratelui Richard Wurmbrand, Mihai spunea cu o ocazie despre Iancu Moscovici:

Daca a existat o persoana caruia tatal meu i-a salvat literal viata si care ar fi trebuit sa aiba o recunostinta netarmrita fata de el, era pastorul Iancu Moscovici, fie-i tarina usoara. Cind am avut cam 12 ani, m-a asezat pe un scaun si mi-a explicat, „parintii tai sunt in puscarie. Esti ambarasant pentru noi toti. Nu doresc sa aud despre tine. Intelege, nimeni nu te iubeste.” Mi-a tras eventual si o palma. Mi-a dat cea mai buna lectie pe viata. Tatal meu si colonelul de securitate Sandu Franco care l-a ajutat sa fie eliberat in 1956 au intrat la puscarie fiind denuntati de el. Sotia lui care insista sa fie numita de catre toti, Doamna Pastor, i-a tras o palma mamei mele.”

Acesta a venit în România cu scopul pe care îl puteţi citi în următoarele note informative date de fr. Ţunea.

iancu-moscovici-1.jpg

iancu-moscovici-2.jpg

iancu-moscovici-3.jpg

Lasă un răspuns

Categorii

