Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Mai 25, 2009

JURNALUL COMUNITĂȚII BAPTISTE ROMÂNE de Constantin Adorian, 7

Primul an de studiu am dus-o greu de tot până ce m-am obișnuit cu toate, cu hrana atât fizică cât și spirituală.  Al doilea an deveni mai ușor.  Făcusem vacanța la București și acum doream cât mai grabnic să mă reîntorc.

Un amănunt de mică importanță, totuși curios, trebuie să-l descriu.  Neavând de lucru mă dusei la cumnata mea Carolina ca să-i ajut la bulion. Întorsesem o masă cu picioarele în sus ș ilegarăm o față de masă de câteși patru colțuri de picioarele mesei.  Fără să fi legat bine colțurile mesei începui să pun din cazan bulion în fața de masă.  De greutate însă, se desfăcu un colț și până să iau seama se vărsă bulionul fierbinte peste  picioarele mele, eu sării în sus de durere și nimerii în cazanul cu apă rece unde se spălau sticlele pentru bulion.  Aci mă răcorii însă ieșit de acolo se făcură două bășici enorme pe ambele picioare.

Lasă un răspuns

Categorii

