Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Aprilie 18, 2009

HRISTOS A ÎNVIAT!!!

mormantul-gol

Nu este aici; a înviat, după cum zisese.  Veniţi de vedeţi locul unde zăcea Domnul; şi duceţi-vă repede de spuneţi ucenicilor Lui că a înviat dintre cei morţi. (Matei 28:6-7a)

1Corinteni cap. 15:vs.1 Vă aduc aminte, fraţilor, Evanghelia pe care v-am binevestit-o, pe care aţi şi primit-o, întru care şi staţi,

2 Prin care şi sunteţi mântuiţi; cu ce cuvânt v-am binevestit-o – dacă o ţineţi cu tărie, afară numai dacă n-aţi crezut în zadar!

3 Căci v-am dat, întâi de toate, ceea ce şi eu am primit, că Hristos a murit pentru păcatele noastre după Scripturi;

4 Şi că a fost îngropat şi că a înviat a treia zi, după Scripturi;

5 Şi că S-a arătat lui Chefa, apoi celor doisprezece;

6 În urmă S-a arătat deodată la peste cinci sute de fraţi, dintre care cei mai mulţi trăiesc până astăzi, iar unii au şi adormit;

7 După aceea S-a arătat lui Iacov, apoi tuturor apostolilor;

8 Iar la urma tuturor, ca unui născut înainte de vreme, mi S-a arătat şi mie.

9 Căci eu sunt cel mai mic dintre apostoli, care nu sunt vrednic să mă numesc apostol, pentru că am prigonit Biserica lui Dumnezeu.

10 Dar prin harul lui Dumnezeu sunt ceea ce sunt; şi harul Lui care este în mine n-a fost în zadar, ci m-am ostenit mai mult decât ei toţi. Dar nu eu, ci harul lui Dumnezeu care este cu mine.

11 Deci ori eu, ori aceia, aşa propovăduim şi voi aşa aţi crezut.

12 Iar dacă se propovăduieşte că Hristos a înviat din morţi, cum zic unii dintre voi că nu este înviere a morţilor?

13 Dacă nu este înviere a morţilor, nici Hristos n-a înviat.

14 Şi dacă Hristos n-a înviat, zadarnică este atunci propovăduirea noastră, zadarnică este şi credinţa voastră.

15 Ne aflăm încă şi martori mincinoşi ai lui Dumnezeu, pentru că am mărturisit împotriva lui Dumnezeu că a înviat pe Hristos, pe Care nu L-a înviat, dacă deci morţii nu înviază.

16 Căci dacă morţii nu înviază, nici Hristos n-a înviat.

17 Iar dacă Hristos n-a înviat, zadarnică este credinţa voastră, sunteţi încă în păcatele voastre;

18 Şi atunci şi cei ce au adormit în Hristos au pierit.

19 Iar dacă nădăjduim în Hristos numai în viaţa aceasta, suntem mai de plâns decât toţi oamenii.

20 Dar acum Hristos a înviat din morţi, fiind începătură (a învierii) celor adormiţi.

21 Că de vreme ce printr-un om a venit moartea, tot printr-un om şi învierea morţilor.

22 Căci, precum în Adam toţi mor, aşa şi în Hristos toţi vor învia.

23 Dar fiecare în rândul cetei sale: Hristos începătură, apoi cei ai lui Hristos, la venirea Lui,

24 După aceea, sfârşitul, când Domnul va preda împărăţia lui Dumnezeu şi Tatălui, când va desfiinţa orice domnie şi orice stăpânire şi orice putere.

25 Căci El trebuie să împărăţească până ce va pune pe toţi vrăjmaşii Săi sub picioarele Sale.

26 Vrăjmaşul cel din urmă, care va fi nimicit, este moartea.

27 „Căci toate le-a supus sub picioarele Lui”. Dar când zice: „Că toate I-au fost supuse Lui” – învederat este că afară de Cel care I-a supus Lui toate.

28 Iar când toate vor fi supuse Lui, atunci şi Fiul însuşi Se va supune Celui ce I-a supus Lui toate, ca Dumnezeu să fie toate în toţi.

Responses

  1. Adevărat a înviat!

    iar poza e din visul copilăriei. E parcă făcută pentru Nicodim…
    Cu drag, Răsvan

  2. Adevarat a Inviat..
    Ca sa legam trecutul comunist de prezent, putem spune comunistilor care au vrut sa-L tsina in mormint: „Nu este aici, e viu; A inviat”.
    Aproape la fiecare Paste ne duceau la scoala, la munca, la insamintsat (cind Pastele era tirziu)… Uneori ne lasau in pace, apoi cautau iarasi si innadins sa ne umbreasca sarbatoarea… In 1977 i-au arestat pe Popescu, Niculescu, Tzon, Cioata, Caraman taman in Saptamina mare. In ’88 sau ’89, au darimat, in Saptamina Mare, biserica din Comanesti (jud Bacau) si i-au arestat pe frati… Am invins, stimatsi tovarasi si dragi prieteni. Nu, nu noi, de fapt, ci Domnul nostru…Ne-ati darimat case de rugaciune, ne-ati arestat oamenii cei mai sfintsi si ne-ati recrutat predicatorii cei mai talentatsi; ne-ati ars Bibliile, dar n-ati putut sa ni-L luatzi pe Christos din inima, pt ca era viu! Un Cristos mort putea fi furat din mormint, dar Unul Viu, nu putea…Am invins, tovarasi. V-am luat si noi oameni, unii pe fatsa, altii pe ascuns; am salvat Biblii in acunzatori pe care nu le-ati depistat cu tot sistemul vostru dracesc de urmarire si cu toate sursele voastre; ba am construit si lacasuri pe ascuns pe care nu le-ati putut distruge; am avut retselele noastre ce n-au putut fi penetrate. N-ati reusit, baietsi cu ochi albasti! Biserica Domnului n-a disparut nici din Romania comunista -cum au prevazut profetsii vostri Lenin si Stalin, nici din alte tsari. Da, pretul a fost mare. Dar am invins; totusi nu noi, ci Domnul Nostru care-I viu in vecii vecilor!
    Va mai ramine o sansa, dragi comunisti, securisti, ce-oti fi fost: intoarceti-va la Dumnezeu. El va primeste; iar noi nu va urim, ne rugam pt voi -„ati lucrat din nestiintza in necredintza”. Va spunem doar ca n-ati stiut cu Cine luptati… de-aceea nu se merita sa continuatsi a fi impotriva Domnului Iisus Cristor. El nu e mort, e Viu! Nu-L puteti invinge!


Lasă un răspuns

Categorii

