Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Februarie 9, 2008

APUS DE VREMURI

Era o vreme când fotografiile erau rare şi scumpe. Omul mergea la fotograf cu ce avea mai scump, mai bun. Se aranja pana când era convins că aceea era imaginea pe care o dorea s-o lase in urma; aceea era poza care-i facea cea mai mare placere. Era fotografia vieţii lui.

Am văzut, din fotografii, câţiva creştini baptişti care au cărat cu ei Biblia la fotograf. Au vrut sa işi facă o poză cu tot ce aveau mai scump şi drag, Cuvântul lui Dumnezeu.

ungureanu-s-si-slav-gh.jpg

Nu toţi erau învăţaţi, dar toţi aceştia citeau şi cunoşteau Scriptura. Nu toţi erau avuţi, dar toţi aveau comoara Cuvântului lui Dumnezeu. Şi unde le era comoara acolo le era şi inima. Nu le era ruşine cu Biblia, aceasta era mândria lor, identitatea lor. Parcă erau dintr-o altă lume.

Ce căutăm să punem noi în fotografia vieţii noastre?

Ce fel de om a fost psalmistul acesta…?

Psalmul 119:89 Cuvîntul Tau, Doamne, dainuieste în veci în ceruri.
90 Credinciosia ta tine din neam în neam; Tu ai întemeiat pamîntul, si el ramîne tare.
91 Dupa legile Tale sta în picioare totul astazi, caci toate lucrurile Îti sînt supuse.
92 Daca n’ar fi fost Legea Ta desfatarea mea, as fi pierit în ticalosia mea.
93 Niciodata nu voi uita poruncile Tale, caci prin ele ma înviorezi.
94 Al Tau sînt: mîntuieste-ma! Caci caut poruncile Tale.
95 Niste rai ma asteapta ca sa ma piarda; dar eu iau aminte la învataturile Tale.
96 Vad ca tot ce este desavîrsit are margini: poruncile Tale însa sînt fara margini.
97 Cît de mult iubesc Legea Ta! Toata ziua ma gîndesc la ea.
98 Poruncile Tale ma fac mai întelept decît vrajmasii mei, caci totdeauna le am cu mine.
99 Sînt mai învatat decît toti învatatorii mei, caci ma gîndesc la învataturile Tale.
100 Am mai multa pricepere decît batrînii, caci pazesc poruncile Tale.
101 Îmi tin piciorul departe de orice drum rau, ca sa pazesc Cuvîntul Tau.
102 Nu ma departez de legile Tale, caci Tu ma înveti.
103 Ce dulci sînt cuvintele Tale pentru cerul gurii mele! Mai dulci decît mierea în gura mea!
104 Prin poruncile Tale ma fac mai priceput, deaceea urasc orice cale a minciunii.
105 Cuvîntul Tau este o candela pentru picioarele mele, si o lumina pe cararea mea.
106 Jur, si ma voi tinea de juramînt, ca voi pazi legile Tale cele drepte.
107 Sînt foarte amarît: învioreaza-ma, Doamne, dupa Cuvîntul Tau!
108 Primeste, Doamne, simtimintele pe cari le spune gura mea, si învata-ma legile Tale!
109 Viata îmi este necurmat în primejdie, si totus nu uit Legea Ta.
110 Niste rai îmi întind curse, dar eu nu ma ratacesc dela poruncile Tale.
111 Învataturile Tale sînt mostenirea mea de veci, caci ele sînt bucuria inimii mele.
112 Îmi plec inima sa împlinesc orînduirile Tale, totdeauna si pîna la sfîrsit.

Lasă un răspuns

Categorii

