Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Februarie 3, 2008

RĂGAZ

Opreşte-te câteva minute şi citeşte.

Evanghelia scrisă de Ioan cap. 6:vs.35 Isus le-a zis: „Eu sînt Pînea vietii. Cine vine la Mine, nu va flamînzi niciodata; si cine crede în Mine, nu va înseta niciodata.
Ioan 7:37 În ziua de pe urma, care era ziua cea mare a praznicului, Isus a statut în picioare, si a strigat: „Daca înseteaza cineva, sa vina la Mine, si sa bea.
38 Cine crede în Mine, din inima lui vor curge rîuri de apa vie, cum zice Scriptura.”
39 Spunea cuvintele acestea despre Duhul, pe care aveau sa-l primeasca ceice vor crede în El. Caci Duhul Sfînt înca nu fusese dat, fiindca Isus nu fusese înca proslavit.
40 Unii din norod, cînd au auzit aceste cuvinte, ziceau: „Acesta este cu adevarat Proorocul.”
41 Altii ziceau: „Acesta este Hristosul.” Si altii ziceau: „Cum, din Galilea are sa vina Hristosul?
42 Nu zice Scriptura ca Hristosul are sa vina din samînta lui David, si din satul Betleem, unde era David?”
43 S’a facut deci desbinare în norod din pricina Lui.
44 Unii din ei voiau sa-l prinda; dar nimeni n’a pus mîna pe El.
45 Aprozii s’au întors deci la preotii cei mai de seama si la Farisei. Si acestia le-au zis: „De ce nu L-ati adus?”
46 Aprozii au raspuns: „Niciodata n’a vorbit vreun om ca omul acesta.”

Ioan10:7 Isus le-a mai zis: „Adevarat, adevarat, va spun ca Eu sînt usa oilor.
8 Toti ceice au venit înainte de Mine, sînt hoti si tîlhari; dar oile n’au ascultat de ei.
9 Eu sînt Usa. Daca intra cineva prin Mine, va fi mîntuit; va intra si va iesi, si va gasi pasune.
10 Hotul nu vine decît sa fure, sa junghie si sa prapadeasca. Eu am venit ca oile sa aiba viata, si s’o aiba din belsug.
11 Eu sînt Pastorul cel bun. Pastorul cel bun îsi da viata pentru oi.
12 Dar cel platit, care nu este pastor, si ale carui oi nu sînt ale lui, cînd vede lupul venind, lasa oile si fuge; si lupul le rapeste si le împrastie.
13 Cel platit fuge, pentruca este platit, si nu-i pasa de oi.
14 Eu sînt Pastorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine,
15 asa cum Ma cunoaste pe Mine Tatal, si cum cunosc Eu pe Tatal; si Eu Îmi dau viata pentru oile Mele.
16 Mai am si alte oi, cari nu sînt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor.

Ioan 14:21 Cine are poruncile Mele si le pazeste, acela Ma iubeste; si cine Ma iubeste, va fi iubit de Tatal Meu. Eu îl voi iubi, si Ma voi arata lui.”
22 Iuda, nu Iscarioteanul, I-a zis: „Doamne, cum se face ca Te vei arata noua si nu lumii?”
23 Drept raspuns, Isus i-a zis: „Daca Ma iubeste cineva, va pazi cuvîntul Meu, si Tatal Meu îl va iubi. Noi vom veni la el, si vom locui împreuna cu el.
24 Cine nu Ma iubeste, nu pazeste cuvintele Mele. Si cuvîntul, pe care-l auziti, nu este al Meu, ci al Tatalui, care M’a trimes.
25 V’am spus aceste lucruri cît mai sînt cu voi.
26 Dar Mîngîietorul, adica Duhul Sfînt, pe care-l va trimete Tatal, în Numele Meu, va va învata toate lucrurile, si va va aduce aminte de tot ce v’am spus Eu.
27 Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v’o dau cum o da lumea. Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se înspaimînte.

Ioan 11:25 Isus i-a zis: „Eu sînt învierea si viata. Cine crede în Mine, chiar daca ar fi murit, va trai.
26 Si oricine traieste, si crede în Mine, nu va muri niciodata. Crezi lucrul acesta?”

Responses

  1. Acest text m-a mangaiat mult astazi. Multumesc.

    Iar Domnului Isus ii raspund: „Cred Doamne. Ajuta necredintei mele.”

  2. Si-ti multumesc frumos pentru fondul muzical. Marturisesc ca a fost cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat azi, si aveam asa mare nevoie de asta. Sa-mi amintesc de ce mi-a promis Domnul Isus, citind acest text printre lacrimi, pe acest fond muzical. Multumesc.

  3. Canti tu la chitara draga Daniel sau e doar o inregistrare ?

  4. Livius

    Nu cant eu, e Pete Huttlinger. Mie mi s-ar inoda degetele printre strune 🙂

  5. Logik,

    Inima noastra este asa de flamanda dupa Creatorul si rascumparatorul nostru, totusi asa de rar acestei tanjiri i se da sansa sa rabufneasca, sa rupa ce e efemer si sa se inalte spre Dumnezeu. Fii binecuvantat si Bunul Dumnezeu sa-si inalte fata peste tine.

  6. Am glumit un pic Daniel ; te rog frumos sa ma ierti. As vrea in schimb sa stiu daca ami canti la chitara sau chiar cu gura cum o faceai in tinerete.
    Nu pot sa uit cantarea care ai cantat-o odata la noi in biserica pe cand eram inca copii , cantare care imi place f mult cel putin ca text ; ” … floarea-i mica dealu-i mare , ce parfum sa dea o floare , dar ca mine Domnul are milioane , milioane. Sunt un nostalgic incurabil I know.
    Domnul sa te binecuvinteze.

  7. Livius,

    Iesti iertat, restul e secret de siguranta a statului. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

