Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Ianuarie 16, 2008

POZIŢIA MEA – IOSIF ŢON (republicare)

Întrucat mi s-a sesizat ca nu mai este vizibil acest „post” şi verificând am constatat ca aceasta este situaţia, am hotărât să afişez din nou postul cu pricina. Între timp am vorbit telefonic cu fratele Nicolae Rădoi, membru fondator ALRC, arestat şi închis în conflictul de la Caransebeş, şi dumnealui mi-a comunicat că scrisorile deschise ale fratelui Popescu nu au fost bazate pe scrisorile puse în circulaţie de „Ion Plugaru” ci pe faptele pe care dumnealor le-au cunoscut şi trăit. De asemenea, dumnealui mi-a comunicat că fratele Ţon, în timp ce dânsul (fratele Rădoi) se afla în închisoare, a venit la soţia dânsului ca s-o convingă să dea declaraţie că soţul dumneaei este vinovat, declaraţie ce ar fi putut fi folosită împotriva dânsului (fr. Rădoi). De asemenea, fratele Rădoi mi-a mărturisit că nu s-a luat cu nimeni la bătaie şi că doar a folosit autoritatea sa în a-i împiedica pe delegaţii Uniunii, Comunităţii Timişoara şi Departamentului Cultelor să ia cuvântul de la amvon. Dumnealui a dezminţit orice brutalizare a delegaţilor dar mi-a spus că biserica i-a huiduit pe aceştia la ieşirea lor din biserică. De asemenea există o înregistrare audio a acelei şedinţe în care se poate auzi că întreaga biserică nu îi dorea pe delegaţi. Redau din nou scrisoarea fratelui Ţon, scrisoare deschisă adresată frăţietăţii din toată ţara.

ton1b.jpg

ton2b.jpg

ton3b.jpg

ton4b.jpg

ton5b.jpg

Lasă un răspuns

Categorii

