Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Ianuarie 4, 2008

CLARIFICARE

Pentru că unii au început să-mi scrie mesaje că nu ştiu ce i-aş fi făcut fratelui Dugulescu, doresc să precizez că dânsul şi-a consultat propriul dosar la CNSAS înaintea mea şi tot ce am scris, dânsul a fost în cunoştinţă deplină de cauză. Această afirmaţie poate fi verificată din înscrisul ce există la începutul dosarului său (care are lista cu toţi cei care au văzut dosarul şi data la care au consultat dosarul). Apoi, cartea mea, a apărut în luna mai, 2007 şi dânsul a avut cunoştinţă de ce am scris în ea. În cele din urmă, „postul” meu a fost afişat în data de 16.12.2008.

Lasă un răspuns

Categorii

