Publicat de: centruldeistoriesiapologetica | Decembrie 16, 2007

PĂSTORUL CEL BUN

pastorul-cel-bun.jpg

Evanghelia lui Ioan 10:1 „Adevarat, adevarat, va spun ca, cine nu intra pe usa în staulul oilor, ci sare pe alta parte, este un hot si un tîlhar.
2 Dar cine intra pe usa, este pastorul oilor.
3 Portarul îi deschide, si oile aud glasul lui; el îsi cheama oile pe nume, si le scoate afara din staul.
4 Dupa ce si-a scos toate oile, merge înaintea lor; si oile merg dupa el, pentruca îi cunosc glasul.
5 Nu merg deloc dupa un strain; ci fug de el, pentruca nu cunosc glasul strainilor.”
6 Isus le-a spus aceasta pilda, dar ei n’au înteles despre ce le vorbea.
7 Isus le-a mai zis: „Adevarat, adevarat, va spun ca Eu sînt usa oilor.
8 Toti ceice au venit înainte de Mine, sînt hoti si tîlhari; dar oile n’au ascultat de ei.
9 Eu sînt Usa. Daca intra cineva prin Mine, va fi mîntuit; va intra si va iesi, si va gasi pasune.
10 Hotul nu vine decît sa fure, sa junghie si sa prapadeasca. Eu am venit ca oile sa aiba viata, si s’o aiba din belsug.
11 Eu sînt Pastorul cel bun. Pastorul cel bun îsi da viata pentru oi.
12 Dar cel platit, care nu este pastor, si ale carui oi nu sînt ale lui, cînd vede lupul venind, lasa oile si fuge; si lupul le rapeste si le împrastie.
13 Cel platit fuge, pentruca este platit, si nu-i pasa de oi.
14 Eu sînt Pastorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine,
15 asa cum Ma cunoaste pe Mine Tatal, si cum cunosc Eu pe Tatal; si Eu Îmi dau viata pentru oile Mele.
16 Mai am si alte oi, cari nu sînt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor.

labirint.gif

Responses

  1. foarte frumos:)multumim Domnului pentru Pastorul cEL BUN:)

  2. lavv,

    In viata de credinta, la inceput, sovaiesti si nu stii bine pe mainile Cui te-ai dat si nu-ti dai seama pe deplin de bunatatea Pastorului cel Bun. Cu cat inaintezi in viata, cu atat descoperi cat de frumos este El, ce jertfitor este, cat de mult si bine iti implineste toate dorintele profunde, tanjirile mocnite ale sufletului tau. Privesti in urma si vezi ce lucru frumos a facut din viata ta. Privesti in urma si vezi cat te-a binecuvantat si ti se infiripa in suflet si in inima un asa dor si drag de El. Iar de te instrainezi de El si incepi sa ratacesti departe de Pastorul cel Bun, iti pierzi linistea, bucuria iar sufletul ti se vestejeste pana cand revii supus in siguranta si binecuvantarea turmei Sale. Iar cand Il vezi ca se pleaca si iti leaga ranile si te poarta iarasi…


Lasă un răspuns

Categorii

